Εντός της εκκλησίας του Ιερού Ναού Αγίου Κωνσταντίνου στην ομώνυμη κοινότητα του δήμου Αγρινίου, έψαλαν τα μέλη του Συλλόγου Ποντίων Νομού Αιτωλωακαρνανίας «Δημήτρης Ψαθάς», μετά τη Θεία Λειτουργία, την Κυριακή 29 Δεκεμβρίου 2024.
Αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Συλλόγου.
Τα κάλαντα Χριστουγέννων και Πρωτοχρονιάς έψαλλαν σήμερα μέλη του Συλλόγου Ποντίων Νομού Αιτωλωακαρνανίας «Δημήτρης Ψαθάς», μετά τη Θεία Λειτουργία, στον Ιερό Ναό Αγίου Κωνσταντίνου της ομώνυμης Δημοτικής Κοινότητας του Δήμου Αγρινίου.

Το Διοικητικό Συμβούλιο του Συλλόγου εύχεται σε όλον τον κόσμο χρόνια πολλά, υείαν και ευλοΐαν και ευτυχισμένο το νέο έτος που θα υποδεχθούμε σε λίγες ημέρες.