Νέο διοικητικό συμβούλιο απέκτησε ο Ποντιακός Σύλλογος Φερών “Παναγία Σουμελά”, μετά τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 9 Μαρτίου 2025 και το νέο συμβούλιο συγκροτήθηκε σε σώμα. Πρόεδρος εξελέγη ο Ανδροκλής Γεωργουσίδης.

Αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση του Ποντιακού Συλλόγου Φερών “Παναγία Σουμελά”.

Μετά τις αρχαιρεσίες στις 9 Μαρτίου 2025 και όπως ορίζει το καταστατικό του σωματείου μας το νέο Διοικητικό Συμβούλιο έχει ως εξής:

Πρόεδρος Ανδροκλής Γεωργουσίδης.

Αντιπρόεδρος Ρόζα Θεοδωρίδη.

Γραμματέας Ειρήνη Βελιγράκη.

Ταμίας Γιώργος Παντελίδης.

Μέλος Μαίρη Νικολαΐδου.

Α' αναπληρωματικό μέλος Ζαφείρης Αλμετίδης.

Β' αναπληρωματικό μέλος Εύη Μπιμπασάκη.

Εξελεγκτική επιτροπή.

Πρόεδρος Στέφανος Δουμανάς.

Γραμματέας Λίτσα (Ευαγγελία) Ζαμάκη.

Μέλος Λίτσα (Ελευθερία) Μπουρδούβαλη.

Ευχαριστούμε θερμά όλα τα μέλη και τους φίλους που μας τίμησαν με την παρουσία τους.