Συγκέντρωση στην πλατεία Αριστοτέλους και στη συνέχεια πορεία μέσω της παραλιακής οδού, Λεωφόρου Νίκης και κατάληξη στο Λευκό Πύργο, όπου θα γίνει η υποστολή της ελληνικής σημαίας, πραγματοποιεί την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017, η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων (ΠΟΠΣ) στη Θεσσαλονίκη.

Σύμφωνα με το πρόγραμμα, την Παρασκευή 19 Μαΐου 2017, η ΠΟΠΣ διοργανώνει στις 19.30 συγκέντρωση στην πλατεία Αριστοτέλους, στην παραλία και θα ακολουθήσει πορεία από την παραλιακή λεωφόρο και θα καταλήξει στο Λευκό Πύργο.

Στις 20.30 θα γίνει η επίσημη τελετή με την Υποστολή Σημαίας από την Στρατιωτική Μουσική του Γ’ Σώματος Στρατού και άγημα Ποντίων.

Στις εκδηλώσεις θα υπάρξει συμμετοχή της Ένωσης Πολιτιστικών Φορέων του νομού Θεσσαλονίκης.