Την κοπή της βασιλόπιτάς του ο Πολιτιστικός Ποντιακός Σύλλογος Καλαμαριάς «ΟΙ ΜΙΘΡΙΟΙ», το βράδυ της Τρίτης 11 Φεβρουαρίου 2025, με την παρουσία μελών και φίλων του συλλόγου, εκπροσώπων της πολιτικής και της αυτοδιοίκησης και συλλόγων.

Με τη συμμετοχή μελών και φίλων του συλλόγου, αλλά και εκπροσώπων της πολιτικής, της αυτοδιοίκησης, των σωματείων και ιστορικών πρώην προέδρων πραγματοποιήθηκε η κοπή της βασιλόπιτας του Συλλόγου Ποντίων Σταυρούπολης «Ακρίτες του Πόντου», το βράδυ της Κυριακής στο κτήριο Α’ του Συλλόγου που βρίσκεται εντός του Μητροπολιτικού Πάρκου Παύλου Μελά.

Ομιλία με θέμα «Οι Άγιοι του Πόντου», πραγματοποείται με πρωτοβουλία της Ένωσης Ποντίων Βριλησσίων «Οι Τραντέλληνες» την Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2025 και ώρα 11:00 στο Πνευματικό Κέντρο του Δήμου Βριλησσίων (Κισσάβου 11, Βριλήσσια).

Πλήθος κόσμου παραβρέθηκε στην εκδήλωση του Συλλόγου Ποντίων Νομού Εύβοιας «Οι Κομνηνοί» για την κοπή της Αγιοβασιλόπιτας του 2025 το Σάββατο 8 Φεβρουαρίου 2025, σε κέντρο στη Γλύφα Χαλκίδας και το «παρών» έδωσαν μεταξύ των οποίων τα μέλη του συλλόγου αλλά και των αδελφών ποντιακών σωματείων, καθώς και πρόεδροι κι εκπρόσωποι συλλόγων του νησιού και της πόλης μας.

Αντιπροσωπεία της Ποντιακής Εστίας και της Μέριμνας Ποντίων Κυριών στην Αυστραλία, συναντήθηκε με την νέα Γενική Πρόξενο της Ελλάδας στη Μελβούρνη και την ενημέρωσε για τις δράσεις του ποντιακού ελληνισμού δια των προέδρων των δύο σωματείων και μελών των διοικητικών συμβουλίων, όπως επίσης και για τις εορταστικές εκδηλώσεις συμπλήρωσης των 50 χρόνων που ετοιμάζει η Ποντιακή Εστία.