Εκδηλώσεις μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, πραγματοποιήθηκαν με πρωτοβουλία της Ένωσης Ποντίων «Η ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ» και του δήμου Παλαιού Φαλήρου.

Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση της «Η ΜΑΥΡΗ ΘΑΛΑΣΣΑ» αναφέρονται τα ακόλουθα.

Μία αξιόλογη πρωτοβουλία ανέλαβαν παιδιά δημοτικού σχολείου με πρωτοβουλία του Συλλόγου Ποντίων Έδεσσας “Ο Άγιος Θεόδωρος Γαβράς” και με βάση το βιβλίο του Κοσμά Τσίναλη, εκπαιδευτικού, θα ανεβάσουν την θεατρική παράσταση “Ο Θόδωρον και το κοκκύμελον”.

Το νέο βιβλίου του Δρ Κοινωνικών Επιστημών Θεόδωρου Ευσταθίου Κωνσταντινίδη «Το πνεύμα της ουτοπίας και η γενιά του ξεριζωμού», θα παρουσιαστεί το μεσημέρι της Κυριακής 1 Ιουνίου 2025, στην Εύξεινο Λέσχη Θεσσαλονίκης.

Τη θεατρική παράσταση «Η έξοδος των Ελλήνων του Πόντου» παρουσιάζει ο Σύλλογος Ποντίων «Αργοναύται – Κομνηνοί», με τη θεατρική ομάδα του Συλλόγου, σε σκηνοθεσία του Γιώργου Γαλάντη, το Σάββατο 31 Μαΐου 2025 και ώρα 20.00, στην κεντρική αίθουσα του Σωματείου «Άγγελος Δεληγιώργηςς», Δαβάκη 10, στην Καλλιθέα Αττικής, στο πλαίσιο του Μήνα Θεάτρου και Ελληνικού Λόγου, με την υποστήριξη του δήμου Καλλιθέας και με ελεύθερη είσοδο για το κοινό.

Μία παράσταση με τον γενικό τίτλο «Πέντε (5) γενιές, μια αλυσίδα», εβδομήντα (70) χρόνια, Εύξεινος Λέσχη Βέροιας, παρουσιάζει στο κοινό, στα μέλη, στους φίλους και στο κοινό της πόλης και του νομού Ημαθίας, η διοίκηση του συλλόγου, το βράδυ του Σαββάτου 31 Μαΐου 2025, στο Χώρο Τεχνών του Δήμου Βέροιας.