Διαδικτυακή διάλεξη πραγματοποίησε η Εύξεινος Λέσχη Θεσσαλονίκης με θέμα «Η χρήση καπνού και οι βλαπτικές συνέπειες», με ομιλητή τον Γεώργιο Ηλονίδη, Ομότιμο Καθηγητή Παθολογίας και Νοσημάτων του Πνεύμονα Ιατρικής Σχολής Α.Π.Θ., τ. Διευθυντή της Δ΄ Παθολογικής Πανεπιστημιακής Κλινικής Ιπποκράτειου Νοσοκομείου το βράδυ της Δευτέρας 24 Φεβρουαρίου 2025.

Την εκδήλωση συντόνισε και προλόγισε ο Κωνσταντίνος Ανθόπουλος, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της Ευξείνου Λέσχης Θεσσαλονίκης.

Για να παρακολουθήσετε την ομιλία του Γ

https://www.youtube.com/live/9p1YtjDZ0Ig