Στη θεατρική παράσταση - εκδήλωση μνήμης «Το Σύνδρομο του Επιζήσαντα» της ομάδας «Κολχίς» σε σκηνοθεσία του Γιώργου Συμεωνίδη, που θα παρουσιαστεί την Κυριακή 26 Φεβρουαρίου στις 8 το βράδυ στο Δημοτικό Θέατρο Χρυσούπολης, προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους του, ο σύλλογος Ποντίων Νέστου.
Να σημειώσουμε πως η είσοδος είναι ελεύθερη για το κοινό, που θα παρακολουθήσει τη θεατρική παράσταση.
Το έργο «Το Σύνδρομο του Επιζήσαντα», (Πόντος, Μικρά Ασία, Αρμενία, Ασσυρία), είναι βασισμένο σε πραγματικές μαρτυρίες και ανεβαίνει σε σκηνοθεσία και επιλογή κειμένων από τον Γιώργο Συμεωνίδη, σε μουσική επιμέλεια του don Christo Kemanetzidis και παίζουν οι, Θεώνη Κοσμά, Ιωάννα Σπασόγλου, Σοφία Στεφανίδου και Γιώργος Συμεωνίδης.
Παίζουν και τραγουδούν οι, Αγγελική Παμπουκίδου, Νατάσα Τσακιρίδου, Θοδωρής Κοτίδης και Δήμητρα Μπετζάκη.
Art Video, Th. Black Passer.