Με επιτυχία πραγματοποιήθηκε από την Επιτροπή Ποντιακών Μελετών (Ε.Π.Μ.) το Σάββατο 14 και την Κυριακή 15 Δεκεμβρίου 2024 διημερίδα με τίτλο «Καταγραφή δημοτικών τραγουδιών και μελωδιών των Ελλήνων του Πόντου» βασισμένη στις καταγραφές / συλλογές των Δημητρίου Κουτσογιαννόπουλου, Ξενοφώντα Άκογλου και Τριαντάφυλλου Γεωργιάδη.

Με τους «Κομνηνούς» Ροδοχωρίου 1 Ιανουαρίου 2025, ολοήμερα!

ΓΡΑΦΕΙ Η ΗΛΙΑΣ ΤΣΕΧΟΣ

Πλήθος κόσμου στο Ροδοχώρι Δήμου Νάουσας, την Τετάρτη 1 Ιανουαρίου 2025, καλόχρονο ας είναι έτος, με τους «Κομνηνούς» του Πολιτιστικού Συλλόγου, που κυριολεκτικά όργωσε αυλές, γειτονιές, πλατείες, φωλιές, χορεύοντας, απ΄ άκρη σε άκρη του χωριού, τραγουδώντας ασταμάτητα τα διάσημα δίστιχα της ποντιακής ποίησης, έρωτα, σκωπτικά, σατιρικά, νοσταλγικά, Ειρήνης, παίζοντας μονολόγους ο Θίασος:

Γλέντησαν ποντιακά όσοι βρέθηκαν την παραμονή της Πρωτοχρονιάς στην αγορά της Άθωνος και συγκεκριμένα στην οδό Μπαλάνου, μπροστά από το κατάστημα παραδοσιακών ποντιακών τροφίμων «Ραγιάν» του Θεόφιλου Γεωργιάδη, με τη συνοδεία ποντιακής λύρας και νταουλιού, αφού κατάφεραν να ξεσηκώσουν στο γλέντι τους κατοίκους και τους επισκέπτες της Θεσσαλονίκης, την παραμονή της Πρωτοχρονιάς του 2024, λίγο πριν από την έλευση του νέου έτους του 2025.

Ο Σύλλογος Ποντίων Αγίας Βαρβάρας «Ο ΦΑΡΟΣ», με μια ομάδα καλαντιστών με πολύ καλή διάθεση και αισιοδοξία βρέθηκαν στο Υπουργείο Προστασίας του Πολίτη, όπου δέχτηκαν την καλύτερη υποδοχή.

Με μία ποντιακή παροιμία ««Έβγα κακόν χρονίαν κι έμπα καλόν χρονίαν», καλωσόρισε ο δήμαρχος Πατρέων Κώστας Πελετίδης, στην τελεή κοπής της Πρωτοχρονιάτικης πίτας του δήμου και της ανταλλαγής των ευχών στη δημαρχείο Πατρών, και ευχήθηκε να επικρατήσει η ειρήνη σε όλο τον κόσμο.