Έκτακτη γενική συνέλευση πραγματοποιεί την Κυριακή 14 Μαΐου 2017 ο Σύνδεσμος Ποντιακών Σωματείων Νότιας Ελλάδας και Νήσων της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΠΟΕ), με κυρίαρχο θέμα την άρνηση του δήμου Αθηναίων να παραχωρήσει ενημερωτικό περίπτερο στο χώρο της πλατείας Συντάγματος για τη γενοκτονία των Ποντίων.

«Αἱρετικὸν ἄνθρωπον μετὰ μίαν καὶ δευτέραν νουθεσίαν παραιτοῦ»

Επιστ. Απ.Παύλου προς Τίτον, κεφ.3

Παρακολουθώντας την πρόσφατη επικαιρότητα εν όψει της φετεινής εκδήλωσης μνήμης της Ποντιακής Γενοκτονίας στη Θεσσαλονίκη, αισθάνομαι πάλι την ψυχική ανάγκη να δώσω το παρόν και να κάνω την παρέμβασή μου.

Εκδήλωση μνήμης για τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, από τον τουρκικό εθνικισμό και τον κεμαλισμό, πραγματοποιεί ο σύλλογος Ποντίων Ασπροπύργου «Οι Ακρίτες του Πόντου» την Πέμπτη 18 Μαΐου 2017.

Μια μουσική πανδαισία, ήχων και χρωμάτων της μουσικής των Ελλήνων του Πόντου και πως δοξάσθηκε διαχρονικά η Μάνα, απόλαυσαν οι θεατές της εκδήλωσης στον 6ο μουσικό κύκλο του Πολιτιστικού Χειμώνα 2016 – 2017, που διοργάνωσε ο σύλλογος Ποντίων Σταυρούπολης «Ακρίτες του Πόντου» και το Μουσικό Εργαστήρι του συλλόγου, στη μουσική σύμπραξη με τίτλο «Μάνα Γλυκολάτσευτος».

Περισσότεροι από 1.100 θεατές, παρακολούθησαν την προβολή του ντοκιμαντέρ του LIVEMEDIA «Πόντος οι Μεγάλες Ώρες» στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης. Το ντοκιμαντέρ ξύπνησε μνήμες ταξιδεύοντας τους θεατές σε ιστορικά γεγονότα έως τη γενοκτονία και προκαλώντας συγκίνηση από την αφήγηση των παππούδων.