Νέο διοικητικό συμβούλιο εξελέγη στην Ένωση Ποντίων Νίκαιας Κορυδαλλού από τις αρχαιρεσίες που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026 και στη συνέχεια έγινε συγκρότηση σε σώμα την Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026 και πρόεδρος επανεξελέγη ο Θοδωρής Μακρίδης.
Με ανακοίνωσή της η Ένωση Ποντίων Νίκαιας Κορυδαλλού αναφέρει.
Ολοκλήρωση Αρχαιρεσιών και Συγκρότηση σε Σώμα του νέου Διοικητικού Συμβουλίου της Ένωση Ποντίων Νίκαιας Κορυδαλλού
Η Ένωση Ποντίων Νίκαιας Κορυδαλλού ενημερώνει τα μέλη και τους φίλους της ότι την Κυριακή 21 Ιουνίου 2026 πραγματοποιήθηκαν με επιτυχία οι αρχαιρεσίες για την ανάδειξη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου και της Εξελεγκτικής Επιτροπής.
Στην εκλογική διαδικασία συμμετείχαν 118 μέλη, αριθμός που αντιπροσωπεύει τη συντριπτική πλειοψηφία των οικονομικά τακτοποιημένων μελών του Συλλόγου, γεγονός που αποδεικνύει το αμείωτο ενδιαφέρον και τη στήριξη των μελών προς την Ένωσή μας.
Χτες, Τετάρτη 24 Ιουνίου 2026, ύστερα από πρόσκληση της πλειοψηφούσας συμβούλου κ. Ελένης Μακρή – Συμεωνίδου, πραγματοποιήθηκε η πρώτη συνεδρίαση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου και η συγκρότησή του σε σώμα για τη διετία 2026–2028.
Η σύνθεση του νέου Διοικητικού Συμβουλίου έχει ως εξής:
Πρόεδρος: Θεόδωρος Μακρίδης
Αντιπρόεδρος Α΄: Όλγα Πολυχρονιάδου
Αντιπρόεδρος Β΄: Βιολέτα Μαυροπούλου – Λαχανά
Γενική Γραμματέας: Άρτεμις Πολυχρονιάδου
Ειδική Γραμματέας: Ελένη Καπακλή
Ταμίας: Χρήστος Λαχανάς
Υπεύθυνη Κτηρίου: Αγγελική Κοντοπούλου
Έφορος Χορευτικού & Βεστιαρίου: Δημήτρης Τζώρτζης
Έφορος Φιλανθρωπικού Τμήματος: Άρτεμις Πολυχρονιάδου
Έφορος Καλλιτεχνικού Τμήματος & Βεστιαρίου: Βιολέτα Μαυροπούλου – Λαχανά
Έφορος Μορφωτικού & Λαογραφικού Τμήματος: Θεόδωρος Μακρίδης
Μέλος: Δημοσθένης Καπακλής
Μέλος: Χρυσούλα Ξαντινίδου
Μέλος: Ελένη Μακρή – Συμεωνίδου
Αναπληρωματικά μέλη του Διοικητικού Συμβουλίου εξελέγησαν οι:
• Γεώργιος Μακρής
• Ελένη Αναγνώστου
• Ευαγγελία Κιζίλογλου – Σταθάκου
Για την Εξελεγκτική Επιτροπή, με διετή θητεία, εξελέγησαν οι:
• Μαρία Βαλιδάκη
• Βερόνικα Λαχανά
• Κωνσταντίνος Μωυσίδης
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο ευχαριστεί θερμά όλα τα μέλη που συμμετείχαν στην εκλογική διαδικασία και δεσμεύεται να εργαστεί με υπευθυνότητα, διαφάνεια και συλλογικότητα για την πρόοδο της Ένωσης, τη διαφύλαξη της ποντιακής παράδοσης και την περαιτέρω ανάπτυξη των πολιτιστικών και κοινωνικών δράσεών της.
Η συμμετοχή των μελών αποτελεί τη μεγαλύτερη δύναμη της Ένωσής μας και το θεμέλιο για τη συνέχιση του έργου που υπηρετούμε όλοι μαζί.
Σε δήλωσή του ο Θοδωρής Μακρίδης, ανέφερε.
Θα ήθελα να ευχαριστήσω θερμά τα μέλη του νέου Διοικητικού Συμβουλίου για την εμπιστοσύνη που μου έδειξαν αναθέτοντάς μου, για ακόμημια χρονιά, το δύσκολο αλλά ιδιαίτερα τιμητικό καθήκον του Προέδρου της Ένωση Ποντίων Νίκαιας Κορυδαλλού για τα επόμενα δυο χρόνια. Ελπίζω να φανώ αντάξιος των προσδοκιών τους, αλλά και της εμπιστοσύνης των μελών που με τίμησαν με την ψήφο τους στις πρόσφατες αρχαιρεσίες.
Το νέο Διοικητικό Συμβούλιο αποτελεί ένα ιδιαίτερα ελπιδοφόρο σχήμα, καθώς συνδυάζει την εμπειρία των παλαιότερων μελών με τη δυναμική παρουσία της νέας γενιάς, η οποία πλέον αναλαμβάνει ουσιαστικό και καθοριστικό ρόλο στη διοίκηση του Συλλόγου μας. Μαζί, με τον ίδιο ζήλο, την ίδια αγάπη για τον Πόντο και τον πολιτισμό μας και με διάθεση προσφοράς, θα συνεχίσουμε το έργο των προηγούμενων ετών και θα εργαστούμε ώστε η Ένωσή μας να κάνει ακόμη περισσότερα βήματα μπροστά. Σε αυτή τη νέα διαδρομή ελπίζουμε να έχουμε δίπλα μας όλα τα μέλη και τους φίλους της Ένωσης, ώστε όλοι μαζί να οδηγήσουμε τον Σύλλογό μας σε μια ακόμη πιο δημιουργική και δυναμική πορεία.