Εκδήλωση μνήμης βασισμένη στο βιβλίο της Αγγελικής Παμπουκίδου «Νεράιδες του Πόντου», διοργανώνει η Πανελλήνια Ομοσπονδία Ποντιακών Σωματείων (ΠΟΠΣ), υπό την αιγίδα της Διεύθυνσης Πολιτισμού του Δήμου Θεσσαλονίκης, την Τετάρτη 14 Μαΐου 2019 στις 8 το βράδυ, στο Θέατρο Άνετον, Παρασκευοπούλου 42 (Δελφών και Κωνσταντινουπόλεως).
Ομιλητές της εκδήλωσης θα είναι ο Κυριάκος Χατζηκυριακίδης, επίκουρος καθηγητής της Έδρας Ποντιακών Σπουδών του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης, η Θεώνη Κοσμά, ιστορικός – ηθοποιός, η Αγγελική Παμπουκίδου, φιλόλογος – συγγραφέας.
Την μουσική επένδυση της εκδήλωσης θα κάνει ο Θοδωρής Κοτίδης, μουσικός – συνθέτης.
Για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να τηλεφωνήσουν 2311272803.