Νέο διοικητικό συμβούλιο εξελέγη στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Ποντίων Εκπαιδευτικών με νέο πρόεδρο τον Κώστα Ανθόπουλο, ενώ ο απερχόμενος πρόεδρος Αντώνης Παυλίδης και η απερχόμενη γενική γραμματέας Σοφία Χαριτίδου, αποφάσισαν να μην είναι υποψήφιοι, ανοίγοντας το δρόμο σε νέους εκπαιδευτικούς να συνεχίσουν την παράδοση των ιδρυτικών μελών.

Διεπιστημονικό συνέδριο με τίτλο «Η Γενοκτονία των Ελλήνων στην Οθωμανική Αυτοκρατορία: Επιστημονικές Διαπιστώσεις και Συνέχειες» διοργανώθηκε την Παρασκευή 22 Μαΐου 2026 στην Πρεσβεία της Ελλάδος στο Βερολίνο, με πρωτοβουλία της Ομοσπονδίας Συλλόγων Ελλήνων Ποντίων στην Ευρώπη (ΟΣΕΠΕ), και τη συνεργασία φορέων της Γερμανίας.

Τον δρ. Θεοδόση Κυριακίδη, τίμησε ο Δήμος Κατερίνης, στο πλαίσιο της εκδήλωσης στην Κατερίνη, με θέμα “Η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου και νέες αρχειακές πηγές”, Ενοφθαλμίζοντας τη γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στον Διεθνή Διάλογο: Προκλήσεις και Προοπτικές, την οποία διοργάνωσαν οι Ποντιακοί Σύλλογοι Κατερίνης, στο πλαίσιο της 107ης επετείου της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου το βράδυ της Κυριακής 24 Μαΐου 2026.

Το Ταφικό Έθιμο, πραγματοποιεί το πρωί της Δευτέρας του Αγίου Πνεύματος 1 Ιουνίου 2026, ο Πολιτιστικός Σύλλογος Θρυλορίου Ροδόπης «Η Κερασούντα και το Γαρς» και προσκαλεί τα μέλη και τους φίλους του Συλλόγου να παρευρεθούν και να συμμετέχουν σε ένα έθιμο που έφεραν οι πρόγονοί μας από τον αλησμόνητο Εύξεινο Πόντο.

Μέσα από μια εντυπωσιακή ατμόσφαιρα γιορτής, με εκατοντάδες πολίτες και επισκέπτες να κατακλύζουν το Πασαλιμάνι για τη μεγάλη συναυλία της αγαπημένης ερμηνεύτριας Ελένης Τσαλιγοπούλου, ο Πειραιάς υποδέχθηκε το βράδυ της Παρασκευής 29 Μαΐου 2026ς, τις «Ημέρες Θάλασσας 2026», τον κορυφαίο θεσμό της πόλης, με περισσότερες από 120 εκδηλώσεις που αναδεικνύουν τη μοναδική σχέση του Πειραιά με τη θάλασσα, την εξωστρέφεια, τον πολιτισμό και την ιστορία του.