Επιστολή προς τους συλλόγους μέλη της απέστειλε η Ομοσπονδία Συλλόγων Ελλήνων Ποντίων στην Ευρώπη (ΟΣΕΠΕ) για την έγκριση του αιτήματος για συμπερίληψη της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου στο Ψήφισμα της Αναγνώρισης της Γενοκτονίας των Αρμενίων και Ασσυρίων του 2016, στην (Bundestag) Ομοσπονδιακή Βουλή της Γερμανίας.

Ανακοίνωσή εξέδωσε η Ομοσπονδία Συλλόγων Ελλήνων Ποντίων στην Ευρώπη (ΟΣΕΠΕ) για την αίτηση να προστεθεί η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στο ψήφισμα αναγνώρισης της Γενοκτονίας στην Οθωμανική Αυτοκρατορία που έγινε από το Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο (Bundestag) της Γερμανίας το 2016.

Στο Ομοσπονδιακό Κοινοβούλιο (Bundestag) της Γερμανίας, έρχεται να συζητηθεί η Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, από το μέλος της βουλευτή Τάκη Μεχμέτ Αλή, του κόμματος SPD, ο οποίος το είχε υποσχεθεί κατά τη διάρκεια των εκδηλώσεων μνήμης της Γενοκτονίας που διοργάνωνε η «ΔΩΔΕΚΑΠΟΛΙΣ» των Ποντιακών Συλλόγων της Βάδης – Βυρτεμβέργης.

Με ιδιαίτερη επιτυχία πραγματοποιήθηκε την Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024 η εκδήλωση που διοργανώθηκε από την Αρμενική Νεολαία Ελλάδος και τη Συντονιστική Επιτροπή Νεολαίας της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος.

Eκδήλωση προς τιμήν της Παγκόσμιας Ημέρας Μνήμης και Αξιοπρέπειας για τα Θύματα του Εγκλήματος της Γενοκτονίας και της Πρόληψης αυτού διοργάνωσαν η Παμποντιακή Ομοσπονδία Ελλάδος, η Αρμενική Εθνική Επιτροπή Ελλάδος, η Πανελλήνια Ένωση Ασσυρίων και η Ομοσπονδία Προσφυγικών Σωματείων Ελλάδος, συνδιοργάνωσαν στην Αθήνα, στην αίθουσα θεάτρου του Ιδρύματος Μιχάλης Κακογιάννης, την Δευτέρα 9 Δεκεμβρίου 2024.