- Λεπτομέρειες
Η Διεθνής Συνομοσπονδία Ποντίων Ελλήνων χαιρετίζει με χαρά και εκφράζει τα θερμά της συγχαρητήρια στον δήμαρχο Θεσσαλονίκης, ο οποίος κατά τη διάρκεια της πρώτης εθιμοτυπικής επίσημης επίσκεψης στη Θεσσαλονίκη, του νέου πρέσβη των Η.Π.Α. στην Ελλάδα, έθεσε επίσημα το αίτημα της αναγνώρισης της γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου από την κεμαλική θηριωδία κατά την περίοδο 1916-1921 και είναι η πρώτη φορά που τίθεται από εκπρόσωπο της τοπικής αυτοδιοίκησης σε τόσο υψηλό επίπεδο το διαχρονικό και δίκαιο αίτημα ολοκλήρου του Ποντιακού Ελληνισμού.
- Λεπτομέρειες
Ο Σύλλογος Ποντίων Αιτωλοακαρνανίας «Δημήτρης Ψαθάς» με τον Φιλαθλητικό Σύλλογο Αγρινίου έκλεισε στις 22 Μαΐου 2022 τον κύκλο των εκδηλώσεων μνήμης για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου.
- Λεπτομέρειες
Με ιδιαίτερη ικανοποίηση παρακολουθήσαμε σήμερα την κοινή συνέντευξη τύπου του δημάρχου Θεσσαλονίκης Κωνσταντίνου Ζέρβα και του νέου πρέσβη των Η.Π.Α. στην Ελλάδα Τζορτζ Τσούνη. Κατά τη διάρκεια αυτής, ο δήμαρχος της Θεσσαλονίκης ζήτησε από τον Αμερικανό πρέσβη να συμβάλλει, ώστε η χώρα του να προχωρήσει στην αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου.
- Λεπτομέρειες
Εκδηλώσεις μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, πραγματοποίησε η Εύξεινος Λέσχη Βέροιας, προς τιμήν των αδικοχαμένων νεκρών της οθωμανικής και τουρκικής λαίλαπας, που βρήκε τον ελληνισμό στις αρχές του 20ου αιώνα.
Περισσότερα: Εκδηλώσεις μνήμης για τη Γενοκτονία, από την Εύξεινο Λέσχη Βέροιας
- Λεπτομέρειες
Πραγματοποιήθηκε την Πέμπτη 19 Μαϊου, ημέρα εθνικής μνήμης για την Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου στο Δημοτικό κατάστημα Αγίου Κωνσταντίνου η κεντρική εκδήλωση του Συλλόγου Ποντίων Αιτωλοακαρνανίας “Δημήτρης Ψαθάς” για να τιμηθούν οι 353.00 νεκροί της θηριωδίας που έγινε σε βάρος των Ελλήνων του Πόντου στην περίοδο της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας, των Νεοτούρκων και Κεμαλικών.
Σελίδα 64 από 182




