Συνεχίζοντας τις παράλληλες εκδηλώσεις στο πλαίσιο της Πολυθεματικής Έκθεσης, η Ένωση Ποντίων Πιερίας διοργανώνει εκδήλωση τιμής και μνημοσύνης για τη Γενοκτονία του Ποντιακού Ελληνισμού την Τετάρτη 13 Μαΐου 2026 και ώρα 20:00 στην Αστική Σχολή Κατερίνης.

Στην καρδιά της Αθήνας επιστρέφει και φέτος το Ενημερωτικό Περίπτερο της Ένωσης Ποντιακής Νεολαίας Αττικής, στο πλαίσιο των Εκδηλώσεων Μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου, σε συνεργασία με την Συντονιστική Επιτροπή Νεολαίας της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος (ΠΟΕ).

Η Συντονιστική Επιτροπή Νεολαίας της Παμποντιακής Ομοσπονδίας Ελλάδος πιστή στο χρέος της και στον αγώνα για τη Διεθνή Αναγνώριση της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, ενόψει της 19ης Μαΐου θα λειτουργήσει και φέτος συντονισμένα Ενημερωτικά Περίπτερα για τον σκοπό αυτό σε όλη την Ελλάδα σε συνεργασία με τα επιμέρους Σωματεία και τις Περιφερειακές Επιτροπές Νεολαίας της.

Εκδήλωση για την 19η Μαΐου ημέρα μνήμης της Γενοκτονίας διοργανώνει την Κυριακή 17 Μαΐου 2026, ο Σύλλογος Ελλήνων Ποντίων Ντύσελντορφ και Περιχώρων «Ο ΞΕΝΙΤΕΑΣ», σε συνεργασία με την Πανεπιστημιακή έδρα (Ινστιτούτο Σπουδών Διασποράς και Γενοκτονίας) Rhein - Ruhr UNI Bochum, όπου θα πραγματοποιηθούν πολύπλευρες εκδηλώσεις.

Εκδήλωση μνήμης για τη Γενοκτονία των Ελλήνων του Πόντου πραγματοποιεί η Καλλιτεχνική Στέγη Ποντίων Βορείου Ελλάδος την  Τετάρτη, 13 Μαΐου 2026 Ώρα: 19:00 Θέατρο Πάρκου Νέας Ελβετίας, Θεσσαλονίκη.